Årlig TRI Kontingent
365 dage
Kort beskrivelse

Velkommen til Halsnæstri

Her er en lille velkomst folder, der muligvis kan besvare nogle af dine spørgsmål. Vi er som sagt en ny klub, der har skabt nogle rammer som vores medlemmer så skal fylde ud. Vi er en klub der er til for alle der har lyst til at dyrke tri, eller bare vil cykle, løbe eller svømme sammen med os.

Hvis man mangler yderligere information, så kontakt os på facebook eller mail, mortenchr@live.dk eller flemming006@gmail.com

Svømning:

Vi svømmer hver onsdag kl. 1900,  hver søndag kl. 1400 man siger i receptionen at man er fra Halsnæstri og går så ind og svømmer.

Hvis vi er over 4-5 stykker så beder vi livredderne om banetov til 2 baner. Husk at svøm efter hinanden og del jer op så der er en hurtig bane og en lidt langsommere bane.

Efter svømning skal vi hos livredderne notere hvor mange vi var og hvilken forening vi er.

Vi er ikke svømmetrænere, men vi kan vejlede. Det er tanken at få arrangeret en svømmetræner som kan komme et par gange og give nogle gode ideer til træning.

Når vandet bliver til det uden for (over 10 grader) så svømmer vi ved Liseleje, tiderne bliver skrevet på Facebook og i kalenderen i klubmodulet.

Vi svømmer mandag kl. 16, onsdag kl. 17 og lørdag kl. 0800. Tiderne kan ændres nogen gange og der sker via vores facebook gruppe.

cykling:

Cykling foregår med FMC og vi cykler, tirsdag kl. 0930, lørdag og søndag kl. 0900 på landevejen fra april og til oktober. I vinter halvåret køres der på MTB i skoven.

Man mødes på Magleblikskolen ved vores klublokaler. Om lørdagen og søndagen er der som regel 3 hold der kører ud. Hold 1 kører hurtigt. vedr. al cykling så kan det ses på FMC hjemmeside, Man kører i FMC farver ved fælles træning. Der er spinningslokale i klublokalerne samt bad. Ang spinning så kan man se tilmelding og instruktion på FMC hjemmeside.

Spinning:

Spinningen foregår somregel i vinter halvåret, men cyklerne står fremme hele tiden, der køres efter X-trainer program. Tilmelding til spinning foregår via FMC hjemmeside.

Løb:

Pt. foregår det om tirsdagen kl. 18, fra vores klublokale. Vi arbejder på at få endnu en løbedag om ugen. Hveranden uge løber vi interval.

Halsnæstri

1140 kr.